söndag 13 april 2014

Uppdatering över läget

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera här på bloggen men för det så händer det massor av saker på bröllopsfronten för tillfället. I morgon är det bara en månad och tio dagar kvar. Klänningen var jag och hämtade förra fredagen och den är precis så perfekt som jag hade önskat mig. Läggas upp måste den göras och även vissa småjusteringar kring axelpartiet.
I veckan har jag också pysslat klart servettringarna så nu är den biten klar, det har helt klart varit den pilligaste delen. Håller på att fixa till två vid behovs-korgar som vi har tänkt ha på toaletterna som ska innehålla lite blandad kompott som kan tänkas behövas på kvällen. Även gästboken håller på att skapas.
Det stora projektet nu den närmaste tiden blir att fixa till vårt festhäfte. Jag hade gärna haft lite sånger med i det men P vägrar det så jag får försöka klura på andra lösningar. Tips mottages gärna.
I helgen lyckades jag också ramla över en psalm som jag bara måste ha med på vigseln. 761 är otroligt fin och passar precis på ett bröllop enligt min mening. Den heter Du är mitt trygga bo och har en jättefin text samt en melodi som påminner om Fantomen på operan i inledningen. Helt klart pluspoäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar