tisdag 22 april 2014

Vidare mot nästa steg

time doesnt exist - its just layin there at the table- look at it

Jaha, och så var vi hemkomna från vigselsamtalet och när man satt där och fick öva sig på vissa repliker så kändes allt helt plötsligt otroligt verkligt. Men klantig som man är och med mycket saker i huvudet (plus huvudvärk) så lyckades jag givetvis glömma bort att ta med vigselbeviset och hindersprövningspappret. Tur att mamma jobbar tillsammans med prästen och kan ta med sig papperna i morgon. KlantAnna, det är jag det.
Efter hemkomsten har jag också hunnit med att skriva ihop vigselprogrammet. Då ska bara det skrivas ut i mängder med exemplar och så lite klippa och klistra så blir det jättebra. Men dygnet hade gärna fått ha 10 timmar till plus att jag gärna hade haft en fungerande skrivare. P får helt enkelt ta och fixa den i morgon.
Nu ska jag bara ställa in mig på festprogram, festprogram, festprogram. Måste också skriva ihop ett schema för dagen, kontakta konditorn, serveringspersonalen, chauffören, lokalen, cateringfirman samt få till en date med toastmasters och bröllopsfölje. Sen ska det handlas och fixas, strykas och vikas, bordsplaceras och mycket mycket mer. HJÄLP!!! Det är ju bara en månad kvar....

Sand Glass, Half-Hour  Date: first quarter 16th century Culture: German Medium: Bronze-gilt and silver-gilt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar