söndag 13 oktober 2013

Bröllopsmässan

Idag har jag, min tärna och min lillasyster varit på Bröllopsmässa i Kosta Boda. Det var väldigt trevligt även om jag hade förväntat mig mer. Det fanns mycket blommor och klänningar, en del smycken, lite smakbitar till tårta osv. Däremot hade jag förväntat mig lite mer inspiration vad gällde bröllopsdekorationer, inbjudningskort och sådana detaljer. Bäst var i alla fall modevisningen. Jag hittade massor av klänningar jag villa ha, och helt plötsligt var den där klänningen jag provade i går inte alls lika bra längre. Och vad föll jag för, om och om igen. Jo spets. Jag måste ha någon typ av spets annars kommer jag förmodligen ångra mig i framtiden. Och sen har jag kommit fram till att jag vill ha en relativt lång slöja.
Mycket inspiration idag i alla fall. Tyvärr har jag inte tagit en enda bild som jag kan visa här. Däremot har jag en tid bokad för provning i november och hittat en annan butik jag bara måste besöka. Så nu har jag mycket framför mig. Framför allt måste jag sätta fart med att gå ner i vikt.

Det här är numera en ny favorit. I alla fall om det är den klänningen jag tror att det är. Bild från Idéskrädderitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar