onsdag 5 juni 2013

Börjat handla

Nu är första grejen till bröllopet beställd och på väg hem till oss. Beställningen går från py hobby och innehåller saker till inbjudningskorten. Kort och band och dubbelhäftande tejp. Ska bara få tag på lite fler saker inne på pandurobutiken hemmavid och sen kan jag sätta igång. Tidig - jag vet men jag vill inte stressa med korten för då kommer jag bara att bli väldigt irriterad och allt kommer att sluta i kris och katastrof. Dessutom kostade organzabandet jag beställde enbart 35 kronor för 45 meter så jag tyckte det var ett väldigt bra pris.

I övrigt så hittade jag en forumstråd på Bröllopstorget som handlar om ebay och då blev ju jag helt fast. Har inte köpt något ännu men hittat massor med spännande saker som jag är väldigt sugen på att handla. Bland annat ett pärlhalsbandset (inkl armband och örhänge) för ca 80 kronor. Okej det är inte äkta vara men i det fallet känns det inte som om det spelar jättestor roll. Så länge det inte ser plastigt ut så är jag nöjd. Däremot är jag inte helt säker på hur mycket smycken jag vill använda på bröllopet, det är så beroende av hur klänningen ser ut. Men 80 kronor...
Vettigt resonerande va... kan bli ruinerad av det tankesättet känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar