tisdag 25 juni 2013

Massor av fix

Efter ett par dagars tystnad här och över allt annat som är förknippat med datorer så är jag tillbaka. Har haft en fantastisk midsommar med fint väder (nåja nästan hela tiden), mycket gott att äta och dricka massor med trevliga människor och till och med en vinst i en tipsrunda.

Trots detta har det hänt en hel del i bröllopsplaneringsväg:
1.) Jag frågade en vän om hon ville vara tärna och det ville hon gärna
2.) Har gjort första vasen (av många fler) till bröllopet och blev dessutom mycket nöjd med resultatet
3.) Har klippt över 200 "bokhjärtan" som jag inte riktigt vet om jag ska använda men väldigt gärna vill göra
4.) Gjort ett provinbjudningskort till men kan fortfarande inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ha
5.) Äntligen varit och kollat in lokalen och nu är den bokad och klar (var dessutom tvungen att diskutera lite bordsplacering med sambon samtidigt - är svårt).

Så med andra ord: har hunnit med en hel del trots att jag firat midsommar i tre dagar. Mycket nöjd!

 



 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar