fredag 14 juni 2013

I'll always be right there

När jag kom hem idag satt sambon och lyssnade på gamla klassiska kärlekssånger via youtube. Började med Back Street Boys och är för tilfället inne på Bryan Adams. Blir väldigt nostalgisk och kan inte låta bli att tänka vilka låtar som kommer passa på bröllopet eller inte.
Ett är i alla fall säkert. Jag vill att min syster ska spela I´ll always be right there av Bryan Adams på vigseln. Har inte frågat henne än men nämt det tidigare - innan jag ens var ihop med sambon. Bryan Adams är min största favorit och har så varit väldit länge.

 
I övrigt hamnade jag med att surfa både ringar och klänningar. Har väldigt svårt att bestämma mig för vad jag vill ha för ring. Sambon är beredd att byta ring han också om jag inte hittar någon som matchar vår förlovningsring och då ha den ringen på andra handen. Vi får väl helt enkelt se vad det blir.
 
Klänning är också väldigt roligt att surfa. Finns ju hur mycket inspiration som helst där ute i cyberspace. Tror jag vill ha något med spets - mer om det i ett annat inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar