lördag 8 juni 2013

Loppis

Idag har jag sprunigt på loppis och letat saker till bröllopet. Loppis är bland det bästa jag vet och tycker det är ett fantastiskt sätt att både spar in lite på slantarna (vi har ingen jättebudget) och dessutom få en personlig känsla. Sen blir det ju faktiskt lite mera naturvänligt på köpet och det är aldrig fel. Idag hittade jag någon virkad duk som säkert kommer passa in och lite gamla vackra linnehanddukar som jag har tänkt göra om till tygservietter. Tror jag kommer bli himla bra.

På vägen hem sprang jag inom Ica Maxi och hittade en bårdstans för 49 kronor som jag tror kommer bli jättebra. Kanske inte riktigt lika fin som de jag hittat på nätet men helt okej och inte för flera hundra kronor. Mycket nöjd. Nu har jag tänkt att jag ska sätta mig och göra ett prov-inbjudningskort för att se om min idé fungerar och godkänds av sambon. Sen ska jag titta på lite bröllop på tv. Kan inte låta bli att kolla på prinsessans bröllop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar