torsdag 16 maj 2013

Färger

Så börjas det. I tisdags satt jag ett antal timmar framför datorn, letade inspiration och fick idéer. Igår när sambon var hemma ville jag givetvis diskutera mina visioner med honom. Det gick så där kan man väl säga. De färger jag helst ville ha blev dissade med en gång - han tyckte istället att till det vita (det gick han i alla fall med på) så kunde vi väl ha blått eller rosa. Rosa är nog ungefär den fulaste färg jag vet. Blått är en aning bättre men för mig är det inte riktigt en bröllopsfärg. Jag ville också ha lite vintagestil på bröllopet. Det kunde han inte alls föreställa sig. Det han hade funderat kring var transport (limosin) och framför allt mat. Han tycker vi kan ha grillbuffé. Då kan jag lika gärna säga som det är. Jag är klumpig, jag spiller och kladdar ner. Tänk då grillbuffé till en vit klänning. Känns inte som en lysande idé.
Kan ju avsluta med att säga så här - det är tur att vi har ett år på oss att planera...


Det här är mer min färgskala. Hade tänkt mig mycket vitt med lavendelfärger till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar