onsdag 15 maj 2013

Nu är det bestämt

I söndags bestämde vi oss. Nu ska det så äntligen bli av. Bröllop... Det har bara tagit några år av övertalning för att få sambon att gå med på det hela men nu så. Lördagen den 24 maj 2014 ska det ske i kyrkan, i den kyrka jag är mer eller mindre uppväxt i. Inte för att jag är lverdrivet religös men mamma jobbar i kyrkan so församlingspedagog och därför har jag varit där en hel del. Att mamma jobbar i kyrkan har ju sina fördelar. Till exempel kunde hon redan måndag morgon boka kyrkan åt oss. Toppen tycker jag.

Den här bloggen kommer att handla om vår resa fram till bröllopet (eller min resa om man ska vara riktigt petnoga). Blivande maken tycker inte det är så där väldans kul med planerande men det tycker jag och lär kunna vara färdigplanerad inom en kort tid och sen lär jag väl hinna ångra mig också några gånger. Men det är mycket som ska planeras, fixas, inspireras,och sparas.

Avskutningsvis kan jag meddela att jag redan längtar tills nästa maj. Detta har jag längtat efter länge.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar