tisdag 28 maj 2013

Pärm

För ett tag sedan köpte jag mig som bekant en bok där jag ska föra in allt som har med bröllopet att göra.  Nu när jag har suttit opch surfat runt lite mer inser jag att det är nog egentligen en pärm jag behöver. En som jag kan pyssla ihop lite själv och bli så där personlig som jag vill ha det. Det blir lite som att börja om från början men egentligen tycker jag ju att det är kul. Och dessutom så är halv anteckningsboken fullklottrad redan. Det finns ju heller inget som säger att jag inte kan ha boken kvar.

Lite inspiration till pärmen hittade jag bland annat här och här. Så i morgon i pausen mellan jobbaktiviterna eller på torsdag eftermiddag får det nog vackert bli ett race till stan för att handla pärm (pysselmaterial har jag förmodligen hemma). Måste också handla skor så jag kan börja röra mig ordenligt och bli smal till bröllopet samt en almanacka (min börjar ta slut).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar